suphattra

Alla inlägg den 25 september 2012

Av Suphattra - 25 september 2012 14:47

Se, det snöar ute. Snart blir det vinter. På med vantar och fram med pulkan. Ser faktisk fram emot den här vintern. För då kommer vår och sommar igen :)      

 

Dessutom är vi redo för den kalla och långa vintern. Idag fick lillpigan hem sin molo overall med tillhörande mössa, vantar och tossar. 

 

    

 

Valet stod mellan en lila eller en regnbågsfärg. Jag älskar lila färgen, men den med regnbågsfärg är riktigt snygg så att jag var tvungen att klicka hem en sånt. Team sportia har inte fått hem såna overaller ännu. Jag hade för bråttom och beställde från babyshop.se istället. Så många som rekomendera den här typen av molo overall då det kan bli riktigt kall vissa vinterdag här uppe i norr. 

 

 

 Pulkan hittade vi på en loppis i helgen för en femtiolapp. Passar perfekt när snön kommer.

 

Vilken/vilka overall väljer ni till eran små älsklingar?

 



Presentation


Hejsan! Jag heter Suphattra Awwad Awwad och bor i Kiruna. Här på min blogg kan ni framförallt följa min vardag som nybliven förälder...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards