suphattra

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Suphattra - 12 juni 2012 19:23

Äntligen har jag nu hunnit tömma alla resväskor. Det var inte lite grejer vi fick med oss hem. Nu står det  istället en hög med smutsiga kläder som också behöver tvättas, men det får vänta till imorgon om tvättstugan är ledig dvs.


Solen börjar titta fram nu på eftermiddag men jag saknar fortfarande värme. Man vill ju ha lite short-väder men det är nog för mkt begär. Kan trösta mig själv att det snöar iaf inte. Snart kan vi bege oss ut på promenad med barnvagnen, men man vill ju få klart all sysslorna här på plats först.


Idag har lilla hjärtat inte riktigt vela ligga på babysitter. Tog upp henne i famnen och där säger hon inte ett enda ord. Så vi tog fram bambo babystol. Där sitter hon och var hur glad som helst.


 


Sarah blir snart fyra månader så vi har tjuvstartat lite med fruktpuré och banan. Idag åt hon nästan en hel sked med potatis och majspuré. Och det verkar hon också tycka om.




Av Suphattra - 12 juni 2012 09:39

Det är alltid rolig att åka utomlands. Man börjar sin shopping redan vid tax free på flygplatsen. Själv vill jag alltid få en stund för mig själv och inspektera på tax free butikerna. De har alltid nåt bra erbjudande om inte annat så är priset ju mycket bättre än i vanliga butiker. Den här resan har vi mellanlandat två timmar i Ataturk flygplatsen i Istanbul. Och såklart hann jag ju shoppa litegrann där.


      


Jag älskar Lancome produkter och dess kvalitet. Den här gången fick jag med mig hem expressrengöring (allt i ett rengöring) och ansiktsvatten som  skulle vara skonsamt avlägsnar alla orenheter och makeup utan att torka ut huden.                 


    


Har även blivit rekommenderat av mina svärgerskor av dessa produkter. Det är en effektiv Clinique peeling framtagen för alla hudtyper. De tar bort strävhet, fjällighet och förfinar huden. Minskar synligheten av fina linjer.                   


Presentation


Hejsan! Jag heter Suphattra Awwad Awwad och bor i Kiruna. Här på min blogg kan ni framförallt följa min vardag som nybliven förälder...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards