suphattra

Alla inlägg den 29 juni 2012

Av Suphattra - 29 juni 2012 11:45

Igår började vår Kiruna festival som många har länge väntat på. Själv har vi varit en bra stund där. Tarja hade fått åka massa karuseller och köpte massa lotter. Sarah sover gott hela dan i vagnen tack vare hörselkåpan. Själv umgås jag med massa vänner. Åt god mat, fikade och skvallar som vanligt.


Solen tittade fram då och då. När det är kall kan man gå in i butikerna och värmer oss. Men idag kan man inte se solen så lång ögat kan nå.  Plus 10 grader känns inte så lockande. Men vi ska ändå gå dit en sväng. Om inte annat så sover ju Sarah bra i kylan.


 


Gjorde ett tabbe igår. Tog med mig min kamera och tänkte ta massa bilder. Men så glömde jag minneskortet på datorn. Men IDAG ska det bli många många bilder :) Ha det bäst!

Presentation


Hejsan! Jag heter Suphattra Awwad Awwad och bor i Kiruna. Här på min blogg kan ni framförallt följa min vardag som nybliven förälder...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards