suphattra

Alla inlägg den 30 juni 2012

Av Suphattra - 30 juni 2012 19:56

Är hemma med lillhjärtat och chilla efter ännu en dag på festivalen. Årets höjdpunkt för kirunabo. Massa bra artister i år. Hade gärna vela gå dit på kvällen också, men kan inte lämna lillhjärtat då hon vägra ta flaskan. Skulle absolut vela se Loreen och hennes Euphoria. Veronica Maggio är inte heller helt fel.


 

Redo för att festivala...


Men annars har vi ju haft ganska rolig under dan också. Många barnfamiljer är ute och åka karuseller och köpa lotter. Det är rolig det också. Själv har vi också vunnit en smurf samling ;)


 


 


 


 


Och så tar man väl en tupplur när man blir trött....


 


Inte bara Sarah som är trött. Jenny vill också sova...sittande dessutom...hihi...


 


 

Och så min coola mamma...hihi... 

Presentation


Hejsan! Jag heter Suphattra Awwad Awwad och bor i Kiruna. Här på min blogg kan ni framförallt följa min vardag som nybliven förälder...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards