suphattra

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av Suphattra - 9 juli 2012 17:51

Här kommer lite diverse bilder som jag har tagit under helgen :)


 


 


 


 


 


Ha en fortsatt trevlig måndag :)

Av Suphattra - 9 juli 2012 10:17

En liten sammanfattning för helgen som har varit. Det har ju varit en riktigt bra helg med riktigt härlig sommarväder. Vi har varit ute och njutit hela dagarna. Grillat mat och mycket promenader. Man måste passa på när solen är på besök för sånt händer inte så ofta här ;)


 

Jag och lillhjärtat chillar i solen...


 


 


Lillfröken växer och gror så att det knakar. Snart får hon inte längre plats i liggdelen. Dessutom vill inte heller ligga ner i vagnen när hon är vaken. Hon är nyfiken på vad som händer runt omkring. När byter ni till sittdelen på erat barn? Har hört att man ska använda liggdelen enda fram tills de blir sex månader. Hur gjorde ni?


 

Jag och min älskling ute i skogen...


 

Bästa tjejerna ever...


Lite diverse bilder kommer lite senare på dan. Ha en riktigt bra måndag!




Presentation


Hejsan! Jag heter Suphattra Awwad Awwad och bor i Kiruna. Här på min blogg kan ni framförallt följa min vardag som nybliven förälder...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards