suphattra

Alla inlägg den 17 juli 2012

Av Suphattra - 17 juli 2012 19:01

När vi var på Robinhood igår lyckades jag få med med några söta pyjamas åt Sarah också. Det är alltid rolig att hitta nya söta kläder åt henne :) 

 

 

 

Tycker om sådana "one piece" De är enkla att ta på. Behöver inte tjorva med sockarna. 

Av Suphattra - 17 juli 2012 18:06

Hittade dessa Angry Birds läskedryck igår när vi var och handlade på Robinhood. De såg riktigt smarriga ut så vi köpte med oss hem två olika sorter som fanns: tropic och paradise...



Vad det smakar? Nja, jag håller mig nog till de vanliga läskedryckarna... 



Av Suphattra - 17 juli 2012 12:19

Sorry igen att det inte blev nån inlägg på flera dagar. Befinner mig just nu hos min moster i Finland och har inte riktigt haft tid föt bloggande. Vi har umgås mycket tillsammans. Laga mycket god mat. Träffade mina kusiner. Dagarna känns mycket kortare än någonsin. Min moster och en av hennes söner bor i en liten förort som heter Porvoo (Borgå på svenska). Den ligger ca halv timme med bil utanför Helsingfors. Medan hennes dotter bor mitt i finnländarna huvudstad. Dessutom bor hon fem minuter tills fots till Ikea. Vi har hunnit träffa min kusin (Phailin) en dag innan hon och hennes familj begav sig iväg på bilsemester i bulgarien. Det var lite synd för jag har saknat henne så himla mycket. Men man kan ju komma hit lite oftare. Medan min andra kusin (Khem) har är ledig och kan umgås med oss hela dagarna, vilket jag tycker är jätterolig. Vi har haft lite otur med vädret. Sen vi kom har det regnat i princip dagarna ut och dagarna in. Annars har de haft super väder här. Men imorgon har de lovat sol och värme så vi ska åka in till huvudstadet och chilla. Det har inte blivit så mycket bilder på sistone. Dessutom har jag inte hunnit överföra bilder till datorn så den här inlägget blir tyvärr inga bilder. Ha en toppen fin dag! Kramar!

Presentation


Hejsan! Jag heter Suphattra Awwad Awwad och bor i Kiruna. Här på min blogg kan ni framförallt följa min vardag som nybliven förälder...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards