suphattra

Alla inlägg den 31 juli 2012

Av Suphattra - 31 juli 2012 00:24

Har inte blivit så många inlägg på sistone då jag verkligen inte har haft nån tid för bloggande. Håller på att möblera om hemma så att det inte finns någon tid över till något annat.


Just nu är jag vaken med en pigg liten tjej som vägra sova. Rätt åt mig som vande henne att sova så här sen när min karln har haft semester och vi alla tre var uppe sent om nätterna.


Idag tog vi fram gåstolen åt lilltjejen. Känns lite konstig faktisk.  Snart börjar hon väl ta sig fram på egen hand. Börjar fundera på hur jag ska göra med mitt vitrinskåp som är i glas (!)


Vad skulle ni göra?

# Flytta den till ett "mindre" farlig plats typ nåt hörn.

# Göra sig av med den. Finns egentligen ingen plats för den ändå.

# Köp en ny, den är alldeles för farligt gör ett sånt litet barn.


 

Sarah i sitt gåstol. ROSA dessutom... 

Presentation


Hejsan! Jag heter Suphattra Awwad Awwad och bor i Kiruna. Här på min blogg kan ni framförallt följa min vardag som nybliven förälder...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards