suphattra

Alla inlägg den 21 juli 2012

Av Suphattra - 21 juli 2012 19:50

När vi var ute och grillade igår gick vi även på en liten promenad. Det finns otrolig mycket fina blommor på vägarna. Dessutom har kommunen plantera många blommor runt om bostäderna. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Blir nu inte less på mina bilder. Fotografering har blivit mitt intresse. Kameran är min bästa vän :)

Av Suphattra - 21 juli 2012 10:32

Skulle blogga igår kväll men vi kom hem så sent så att jag orkade helt enkelt inte sätta mig framför datorn. Innan vi ska åka in till Helsingfors idag och gå på en av landets största varuhus (Jumbo) vill jag ändå hinna göra ett inlägg här. Med lite bilder från igår såklart ;)

 

 

 

 

 

 

Det är verkligen inte lätt att vara liten och inte kan säga nej...


 


 


 


 



Det går inte så fort att ladda ner bilder här på bloggen just nu. Vet ej vad det bero på men nu måste vi göra oss redo för huvudstaden. Ha en bra lördag allesamma!

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hejsan! Jag heter Suphattra Awwad Awwad och bor i Kiruna. Här på min blogg kan ni framförallt följa min vardag som nybliven förälder...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards