suphattra

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Suphattra - 1 februari 2012 08:08

Prövade baka morotskaka ännu en gång efter ett misslyckandet i helgen. Den här gången fick jag ett rekomenderat recept av Angelica Ejemalm. Enkelt var det. Tror att jag har haft den för kort tid i ugnen förra gången. Dessutom var bakformen nog för liten så att allting ser ut som en lava. Nu gjorde jag dubbelsats och sätter istället i en långpanna. Och det blev riktigt bra och god.  Nu ska vi se till att en del också hamna i frysen och inte äta upp allting på en gång :P


      

Världens godaste morotskaka


Är nu i vecka 37 (36+6) så det blir ett besök hos bm senare idag. Det är något som man verkligen längtar till. Ser alltid framemot att få ser hur bebisen växer och såklart att få lyssna på hjärtljudet då :)


Annars, inga större planer för denna onsdag än att ta det lugn. Kanske ska ta och packa om min BB-väska. Har nog alldeles för mkt grejer med mig. Men nu tror jag att jag ska gå och lägga mig igen ;)





Presentation


Hejsan! Jag heter Suphattra Awwad Awwad och bor i Kiruna. Här på min blogg kan ni framförallt följa min vardag som nybliven förälder...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards