suphattra

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Suphattra - 4 februari 2012 22:13

Termometern stod på -26 grader när jag begav mig ut med min kamera. Som tur var det vindstillt så att det inte var så kall ändå. Men jag har iaf lärt mig en läxa. Ska man bli en fotograf ska man då inte ha glasögon. Åtminstone inte i sådana kalla vinterdagar. Så dagens bilder blev tagna av en halvblind fotograf :P Måste nog ta och beställa linser så att jag kan bege mig ut på äventyr lite oftare.


     

          

        

        

      


Min älskade mamma kom hem idag. Vi hann umgås och åt lunch tillsammans innan hon blev trött och utmattad och kryper ner under täcket. Det tar på allt kraft efter en såna långa resan. Och inte heller så lätt att komma från +30 grader varm till -30 grader kall. Håller tummarna att hon slipper förkylningen. Hon klagar redan på halsont :/


Imorgon ska vi börja fixa till lite hemma. Ska ta fram spjälsängen och sy en skötbädd till skötbordet. Har ju beställt en men den var alldeles för stor. Länge sen jag satte mig framför en symaskin! Om inte annat så är mamma ju hemma nu ;)


18 dagar kvar till bf...

 

Av Suphattra - 4 februari 2012 08:48

Vaknade kl sex på denna lördag morgon av en kramp i benet. Kändes som att någon har slitit av mig musklerna. Kunde sen inte somna om så jag tog mig upp och åt lite frukost. Vad ska man sen hitta på? Jo, jag tog och lyxade till vardagen med lite manikyr medan staden ligger fortfarande och sover :) Dagens resultat...


     

Tur att jag har en liten fyrbenta vän som också är vaken. Sätter på en stor kopp te och kryper ner under filten igen. Få se vad denna dag har att erbjuda :)


     

"Såg lite obekväm ut, men det gillar jag ändå" 

 

Presentation


Hejsan! Jag heter Suphattra Awwad Awwad och bor i Kiruna. Här på min blogg kan ni framförallt följa min vardag som nybliven förälder...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards