suphattra

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Suphattra - 2 maj 2012 18:01

Blev massor med shopping för mig och Sarah idag. Hittade massa fina söta kläder till Sarah som vi ska ta med på resan. Bara tio dagar kvar innan vår avfärd till Libanon. Väskorna och kläderna står framme men vi har inte riktigt orkat ta tag med packningen ännu. På måndag ska lilla hjärtat få sin vaccination inför utlandsresan och kommer förhoppningsvis att ha feber. Därför måste vi göra allt det viktiga den här veckan så kan man bara ta det lugn till nästa. Kanske ska man börjar imorgon.


  

En hatt måste man ju ha när man är ute i solen :)


 


          


         


Ingen säger att det är billig att skaffa barn och ännu värre att få en dotter. Allt är så himla fina och söta. Man kan ju inte låta bli...


  


Och så hittade jag den här tröja till mig. Enkelt att knäppa upp i fall lilla hjärtat skulle bli hungrig. Är lite sliten efter en lång natt med min egen nattugglan ;)


     

Presentation


Hejsan! Jag heter Suphattra Awwad Awwad och bor i Kiruna. Här på min blogg kan ni framförallt följa min vardag som nybliven förälder...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards