suphattra

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Suphattra - 6 maj 2012 21:23

Mysfaktor hela helgen då vädret inte har tillåtit något annat. Flera cm snö och slaskig på vägarna gjorde att även plogbilarna tvingas fram. Att komma ut med barnvagnen är bara att glömma. Vet att Kiruna-vädret är så här men man kan inte undgå att klaga. Men om en vecka fly vi denna tråkiga vinterstad och välkomna lite vitamin D.


It´s suppose to be like this?


  


Passade på att damma fram min symaskin och sy några dregglisar åt Sarah. Väldigt enkla och fungerar hur bra som helst. Sen fick vi besök då Malin kom förbi på en kopp te och lite tjejsnack. Framot kvällen åkte vi och hämtade Tarja från Kaalasjärvi och passade på att hälsa på Fifi också. Hon har sakta men säkert börja återhämta sig efter fredagen kastrering.


   


     



Presentation


Hejsan! Jag heter Suphattra Awwad Awwad och bor i Kiruna. Här på min blogg kan ni framförallt följa min vardag som nybliven förälder...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards