suphattra

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Suphattra - 4 mars 2012 13:08

Solen skiner och det är -4 grader ute. Själv sitter jag med lill <3 i famnen. Väntar på att hon ska somna så att man kan ta en varm dusch. Sarah har haft nässnuva igår och kunde knappt andas. Hon vägrade sova hela gårdagen och även natten. Men nu verkar hon mår mycket bättre. Kan äntligen sova ordentlig. Annars hade vi nog varit ute på en liten prommis. En liten aning avis på er som kan vara ute och njuter av det sköna vårvädret. Men jag får ju njuta av det finaste som finns :) 


Ändrade lite på min header. Nu har jag ju inte längre min stora tjocka magen att vara stolt över, utan finaste lilla <3 Här sover hon sätt. Mätt och belåten. Äntligen börja det kännas mkt bättre med amningen. Tack vare tipset om amningsnappen! Vet inte hur många tårar som föll när hon ska få mat. 


 



Nu har vi också bokat biljetter till Libanon. Sarah ska få träffa sin fammo och faffa i maj. Alla tjatade om att vi ska komma ner. Men vi vill såklart vänta tills hon blir åtminstone tre månader. Måste också försöka få de på BVC att vaccinera henne innan vi sticker. Blir borta ungefär en månad. Min svåger som bor i USA kommer också samma dag som oss så vi ska träffas på flygplatsen. Länge sen Awad Awwad familj hade alla sina barn under ett och samma tak. Det kommer att bli såååå rolig :) Längtar redan....

Presentation


Hejsan! Jag heter Suphattra Awwad Awwad och bor i Kiruna. Här på min blogg kan ni framförallt följa min vardag som nybliven förälder...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards