suphattra

Alla inlägg den 8 mars 2012

...

Av Suphattra - 8 mars 2012 18:55

Sarah har sovit bra under hela natten. Vaknade bara två gånger och somnade om direkt, vilket resulterat en glad och pigg mamma denna morgon. Bestämde mig då att ta och tvätta lite kläder, men när jag väl skyndade mig till tvättstugan så var den upptagen! Det är aldrig någon som orkar tvätta kläder kl sju på morgonen så jag brukar alltid smita dit och tvätta när jag känner för det. Men just denna morgon så ska någon minsann också tvätta! Suck! Då tog och jag och bakade lite blåbärsmuffins istället. I fall man skulle få besök så finns det alltid fikabröd hemma ;)


Vi åkte till BVC senare på dan för att väga och mäta vår lilla Sarah. Det är faktisk första gången  jag använder vår bilbarnstol. Var lite nervös att jag inte skulle veta hur man sätter den på själva basen och ta ut den. Men det var hur enkelt som helst. Sist vägde hon 3190 g och nu 3340.



Sen åkte vi till thai-shoppen för att inhandla lite mat. Har ärlig talat inte lagat nåt ordentlig mat sen vi kom hem från BB. Har blivit mycket halvfabrikat på sistone. Man har inte riktigt hunnit med det som kallas för matlagning. Äter ju det som står längst fram i kylen/skafferiet :P Nu är jag så trött att jag ska krypa ner bredvid min lilla   här på soffan och hoppas på en liten vilopaus :) 



Presentation


Hejsan! Jag heter Suphattra Awwad Awwad och bor i Kiruna. Här på min blogg kan ni framförallt följa min vardag som nybliven förälder...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards