suphattra

Alla inlägg den 23 mars 2012

...

Av Suphattra - 23 mars 2012 18:07

Har haft fullt upp här hemma så man inte har haft nån ork för att blogga. Igår har vi varit på BVC och vägde och mätte vår lilla hjärtat. Hon växer så att det knakar. Väger nu 4020 gram. De allra minsta kläder som vi hade på henne på BB hamna nu i en hög som inte längre går att använda. Vi få också uppgradera hennes blöjstorlek till nr två. Så rolig! :)


Vi var ute på en lång prommis i det härliga vår vädret med Tarja idag. Så himla skönt att ha mamma hos oss då hon är också en stor avlastning. Fick även bort en hel hög med smutsiga tvätt. Hade varit skönt med en egen tvättmaskin så  att man slipper samla massa tvätt. Det tar ju en hel dag för att tvätta allt ren. Men våran toalett är ju så liten så att det inte ryms nån tvättmaskin.


Och sen hade det varit skönt med en balkong också. Skulle vilja ha Sarah sovande i det friska luften. Det är så mkt man vill ha, men man kan ju inte få allt. Fast jag har redan det bästa man kan önska sig! :)

Nu ska jag ta och göra massa matbackar medan jag hinner. Skönt att slippa laga mat ibland.


Sarah med sin bästa mormor...

 

Presentation


Hejsan! Jag heter Suphattra Awwad Awwad och bor i Kiruna. Här på min blogg kan ni framförallt följa min vardag som nybliven förälder...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards