suphattra

Alla inlägg den 3 april 2012

Av Suphattra - 3 april 2012 12:45

Igår har jag och Sarah varit en lång prommis som vanligt. Sen avslutade vi med ett besök hemma hos kompis som också har en liten bebis. Alexander är endast 18 dagar gammal. Liten och go. Precis som min. Herregud vad min lilla hjärtat var stor när hon var med Alexander. Hon var nästan en stor dam :P En gång i tiden var hon också så liten. Här bjuder vi på lite bilder på kära Alexander...


          


      


Sen gick vi en sväng till Coop och Kappahl. Jag skulle in och byta mössan som jag köpte i förrgår åt Sarah. Men hittade så fina kläder till Sarah igen. Det som är extra rolig med en liten flicka är att det finns så himla många fina gulliga kläder som man kan klä dem. Pojkar kan man t.ex inte klä dem i miniklänningar. Eller kan kan man ju allid, men vill man det?


Sarah bjöd sin mamma med god sömn i natt och även på morgonen. Så idag, har vi på hunnit med en liten prommis. Hämtade upp Sarahs pass. Köpte fisk från Rönnbäck. Och nu är vi hemma igen. Sarah har sovit hela vägen i vagnen. Kanske för att jag äntligen har hittat hennes behov. Napp är för tillfällig inga aktuellt. Blir nog kanske skönt när hon bli stor att slippa leta efter napp åt henne.


Nu ligger vår lilla fröken och sover så vi ska nog ta och fixa lite hemma som vanligt. Man blir väl aldrig klar med städningen. Hur kan man samla på sig så himla mkt grejer under de senaste åren. Måste ta och rensa lite bland alla skåp och luckor.  De "bra att ha" grejerna ska slängas meddesamma. Ta mig fan så behöver man aldrig använda de ändå. Lika att giva iväg så fort det går. Och så måste jag hålla hårt i plånboken och inte springer och köper massa onödiga. Helst skulle jag vela ha ett större lägenhet då, eller ett hus som är lika stort som ett slott. Och sen såklart en hushållerska som ska städa åt oss också.


    


Här ligger min lilla sötnos och sover gott...


Presentation


Hejsan! Jag heter Suphattra Awwad Awwad och bor i Kiruna. Här på min blogg kan ni framförallt följa min vardag som nybliven förälder...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards