suphattra

Alla inlägg den 29 april 2012

Av Suphattra - 29 april 2012 20:17

Vi har tillbringat denna söndag i det härliga vårvädret. Solen skiner och inga blåsiga vindar. Helt underbart. Först åkte jag och Sarah med mamma och Tarja till Södra Rautas och grillade på rastplatsen. Riktigt mysig. Sarah sussar sött ute i solen. Sen åkte vi upp till loussabacken och tittade när folk åkte i slalombacken. Blev riktigt sugen så vi (jag och tarja) tog fram våra skidor och gav oss ut på spåret. Det blev ändå fem kilometer trots att det var åratals sen jag åkte sist. Men det var riktigt skönt med "egen tid" och få komma ut. Annars har man ju alltid med sig lilla hjärtat vart man än gå.


 


       


Sarah sussar sött i sin bilbarnstol. Påvägen hem vaknade hon och gav oss ett litet leende innan hon somnade om igen. Jag har världens mysigaste unge :)


             


         


     


Grillade korvar. Riktigt klassiker, men är alltid gott!


         


Tarja spelar superhjälte, tror jag?


                     


Ute på spåret med Tarja. Kvalitetstid med världens bästa lillasyster



Av Suphattra - 29 april 2012 06:35

Har varit en fullspäckad lördag med massa mys på kvällen. Min lilla sötnos har nu börjar kommunicera med oss med sitt leende och skratt. Hon ler ofta när vi pratar och skojar med henne. Här tar hon ett snack med sin far...



 

Presentation


Hejsan! Jag heter Suphattra Awwad Awwad och bor i Kiruna. Här på min blogg kan ni framförallt följa min vardag som nybliven förälder...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards