suphattra

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Suphattra - 4 april 2012 14:16

Vet att det inte skriver så mkt annat än om vår lilla hjärtat här. Kan inte låta bli att skryta om det finaste jag har. Händer väl inte så mkt i vardagen heller. Är alldeles för trött vissa dagar så att inte orkar göra något annat än att mysa hemma. Vi njuter i fulla drag. Ingen planering utan tar den dag som kommer. Men snart, mina vänner, snart åker vi till Libanon då ska det blir fler och roliga och spännande uppdateringar. Endast 29 dagar kvar :)


Höll på att försova oss i morse då det har varit en lång natt för mig. Lill hjärtat ville inte sova förrän två och hon ville inte sova själv så i natt fick hon sova på min bröst. Och såklart kan jag inte sova ordentlig när hon ligger på mig. Man är ju orolig att man ska tappa henne. Så det blev lite dålig med sömn. Hoppas att man hinner ta igen det den här natten då.

Har tidigt på morgonen varit på BVC med lill hjärtat. Hon har idag blivit sex veckor gammal dam. Tiden går så fort. Hinner inte riktigt med. Och lilla fröken har väger redan 4,5 kg. Dessutom har hon även uppgraderat sitt klädstorlek och ligger nu på storlek 56. Vissa kläder har hon inte ens hunnit använda. Man tar ju den som är lättast att ta på och av vid blöjbytet.   


Påväg till BVC denna dag...


Min lilla hjärtat ligger och sover. Fem timmar sen hon somnade på BVC. Nog borde hon vakna snart. Ingen ide att jag ta en tupplur heller. Sitter istället och studera henne. Gud vad hon är älskad. Varje millimeter. Varje andetag hon tar gör mitt liv lyckligare.


Och idag, kommer min finaste Ann vän till Kiruna. Vi har inte träffas på jätte jätte länge. Sen förra sommar kanske? Hursomhelst, så ska det bli jätterolig. Få lilla Sarah också träffa henne för första gången :)

Presentation


Hejsan! Jag heter Suphattra Awwad Awwad och bor i Kiruna. Här på min blogg kan ni framförallt följa min vardag som nybliven förälder...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards