suphattra

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Suphattra - 3 januari 2012 18:11

Har kört in i en annan bil idag. Mitt fel såklart! Var på väg till mamma på hotell E-10 efter en träff med BM på lasarettet. Körde sakta nedför triangelkorsning men kunde inte bromsa. Bilen bara gled nedför backen och PANG!!! Körde rakt in i bilen framför utan tvekan. Blev chockad och trodde att det skulle komma ut en gubbe och skäller ut mig, men icke! Ut kom det en lugn och snäll kille. Båda visste inte vad vi skulle göra, men jag tog en bild på skador på hans bil och sen bytte vi nummer och åkte varsin väg. Vet inte hur mkt det kommer att kosta. Hoppas att det är inte allt för mkt. Det här är ju det sista vi behöver!


Hos BM idag hade järnvärde äntligen stigit! MEN min mage har inte växt en enda cm sen sist. BM tog och tittade på ul, men h*n verkar mår bra än så länge. Dessutom har min vikt stått still nu tre fyra träffar i rad. Nästa gång om magen fortfarande inte växer och vikten inte ökar måste vi göra ett till genomgående ul för att se om bebisen växer som den ska. Men den ge ifrån sig sparkar för full. Så nu hem och ladda kylen med oxfilé. Nu jäklar ska vi äta ihjäl oss de kommande två veckorna :P


Av Suphattra - 3 januari 2012 00:28

Vaknade av att en viss person sparkar och drar sig inne i min mage. Kunde inte fortsätta sova för att hunger övervinner allt. Var tvungen att gå upp och laga mat mitt i natten. Tur att jag kan skylla på graviditeten :P Mätt och belåten ska jag nu hoppa i säng igen. Imorgon blir det tandis med Tarja och sen besöka BM och se hur bebisen mår :)



Presentation


Hejsan! Jag heter Suphattra Awwad Awwad och bor i Kiruna. Här på min blogg kan ni framförallt följa min vardag som nybliven förälder...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards