suphattra

Alla inlägg den 21 januari 2012

Av Suphattra - 21 januari 2012 20:36

Suget efter att få åka skridskor eller skidor har aldrig varit så här som förr. Men jag tror inte att jag är så duktig att jag kan åka utan att ramla. Eller lättare sagt det är omöjlig för mig att åka utan att ramla :P Så idag fick jag nöja mig med att titta på när Tarja och Ice åkte utanför Scandic hotellet. Lite dålig av kommunen att inte ploga isbanor under helgerna då det är mest barn ute och åker :/ Här kommer några bilder på Tarja och Ice. Lite suddig då jag inte har världens bästa kamera på min mobil :P


                 


Vi tog sovmorgon hela familjen. Och på dan var jag och tarja och fikade på stan. Vi letade efter något fin åt Tarja som ska på fest nästa helg. Hittade då en jättefin klänning och bolero på Lindex. Ice kommer på besök och vi fick inte nog med cupcake förra helgen så vi tog och gjorde några plåtar idag igen. Det kommer nog att gå åt :) Tänkte ta och stor städa hemma men det blev ju såklart ingenting. Julgrejerna är bortplockade redan på annandag jul. Väntar på att någon ska ta ner den till källare men det står fortfarande i vardagsrummet :/

Presentation


Hejsan! Jag heter Suphattra Awwad Awwad och bor i Kiruna. Här på min blogg kan ni framförallt följa min vardag som nybliven förälder...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards