suphattra

Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Suphattra - 19 januari 2012 18:43

Idag går vi in i v. 36 (35+0)


Det börja bli lite tungt att gå och röra på mig. Magen är verkligen i vägen. Orkar knappt böjer mig ner och ta på mig skorna. Det är snart att jag inte kan stänga min jacka igen. Måste rulla runt för att komma upp från soffan eller sängen. BM sa ju att bebisen ligger med huvudet nedåt precis som på bilden nedan. Därför har jag ibland ont i nedre buken och det känns som att bebisen håller på att ramlan ut.  Det trycker mot blåsan så att jag nästan skulle kunna bosätta mig på toaletten.  Bebisen rör på sig fortfarande vilt, speciellt vid nedre buken. Vill ha bebisen nu men samtidigt vill man ju att h*n ska växa lite till. Trots allt är det ju 32 dagar kvar till BF :)


    


Idag har det verkligen varit en riktigt slappdag. Efter att Tarja har åkt till skolan gick jag och la mig igen på soffan. Och där förblev jag hela dan enda tills jag skulle hämta och skjutsa Tarja till stallet. Tog mig in på konsum med tunga steg, men var ju tvungen. Mat måste man ha hemma. Väl hemma somnade jag på soffan igen med min älskade man. Nu är jag väl uppe, men jag känner mig fortfarande trött. Hade kunna ta natt nu...zzzz..zzzzz...

Presentation


Hejsan! Jag heter Suphattra Awwad Awwad och bor i Kiruna. Här på min blogg kan ni framförallt följa min vardag som nybliven förälder...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards