suphattra

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Suphattra - 8 januari 2012 21:37

Har idag hunnit gå igenom bebisens garderob. Köpte ett nytt då vi ska slippa dela ;) Upptäckte då att vi har nog köpt alldeles för mkt kläder åt bebisen. Inte nog med det så har jag inte ens hunnit packat upp de kläderna som vi hade köpt från London i somras. Vi har nu minst 100 bodysar och 100 par byxor! Hörde ju att det är bra för nyfödda. De behöver nog många sådana (eller är det jag själv som intala mig att h*n kommer att behöva många av dem!?) Men nu är garderoben så gott som proppfull. Från och med nu blir det nog inga fler kläder ;) Ett löfte som inte kommer att bli så lätt att fullföljas haha


       


 
Av Suphattra - 8 januari 2012 18:41

Idag var vi och tittade på när Tarja tävlade i hästhoppning med Ellinors häst, Happy girl. Det här är första gången hon tävlade. Happy vägrade hoppa trots flera försökt så hon blev utesluten ur tävlingen. Lite tråkig, men Tarja var ändå världens duktigaste syrra! :)


Lägger in några bilder ändå fastän de är väldigt suddiga. Glömde att justera om kamera :(

     

Presentation


Hejsan! Jag heter Suphattra Awwad Awwad och bor i Kiruna. Här på min blogg kan ni framförallt följa min vardag som nybliven förälder...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards