suphattra

Alla inlägg den 22 januari 2012

Av Suphattra - 22 januari 2012 21:31

Idag är det exakt en månad kvar till BF. Mår förvånande bra och hoppas att det håller sig enda till bebisen anländer. Nu är det verkligen inte så länge kvar..... *längtar*

  

Igår fick vi upp vår väggskötbord som vi har köpt sen vi visste att vi skulle få en bebis. En månad innan bebis anländer har vi äntligen fått upp den. Än är det ju inte för sent ;) Är lite skeptisk mot väggskötbord. Tror att det håller enda tills bebisen är upp till 10-15 kg medan vanliga skötbord håller hur länge som helst. Men vi har ju inget annat val för vårt badrum är ju så liten.


      


Fick världens största paket från IKEA igår. Kassörskan undrade varför jag hade ett så stort paket när jag är i mitt tillstånd haha. Som tur var den ju inte så tungt. Brukar inte komma så stora paket så att jag inte brukar behöva be mannen om hjälp. En gång då jag har beställt bilbarnstolen och trodde att den skulle väga hur mkt som helst och så visade sig att den vägde nästan ingenting. Lite pinsamt. Men den här paketet var så stort att nästan jag eller tarja hade rymt i den.  Hur som helst, paketet innehåller två st skoskåp. Har tänkt länge på att ta itu med våra skor som väller i hallen trots att vi är bara två som bor i lägenhet. Helt otrolig hur mkt skor man egentligen samlar på sig :P Samtidigt tänkte jag faktisk ta och inreda hallen på nytt. Bilder kommer sen när allting är iordning :) 

  

 





Presentation


Hejsan! Jag heter Suphattra Awwad Awwad och bor i Kiruna. Här på min blogg kan ni framförallt följa min vardag som nybliven förälder...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards