suphattra

Alla inlägg den 29 januari 2012

Av Suphattra - 29 januari 2012 19:07

Har denna söndag mys på hela dagen med vår lilla familj. Försökte baka morotskaka men något gick fel så att det blev en enda klump. Får väl ta ett nytt försök nån annan gång.  Vår lilla kisse, fifi, var och mys på med oss. Det märks att hon blir mycket piggare och gladare nu när jag är mycket mer hemma och har mycket mer tid åt henne. Dessutom är Tarja ju här och leker med henne också. Först tänkte vi omplacera henne innan bebisen kommer pga av många olika skäl. Men sen insåg vi att hon är en av våran familjmedlem. Har haft henne sen hon var en liten kattunge. Hon är ju som våran lilla bebis så vi beslöt oss att behålla henne :)


       


Less på att få höra att katterna släpper så mycket hår. Att det finns hårtussar överallt. Och att de fastnar på kläderna. Visst gör de det, men det är faktisk vårt hem. Vi få ha vilka husdjur vi vill. Vill ni inte ha hår på era kläder behöver ni inte komma och hälsa på oss. Som sagt, hon är en av våran familjmedlem. Hon bor faktisk här och vi älskar henne precis som vår lilla bebis. Hon är världens goaste kissekatt! 




Till middag har vi beställt en stor familj kebabpizza. Götti Götti. Man ska ju ladda med massa kolhydrater nu innan förlossningen. Känner små kramper lite här och där nu, men det går över lika snabb det också. Sammandragningar blir allt oftare. Man kan inte göra hastiga rörelse längre. Blir andfått av bara att vända mig på sängen. Snart är allt det här över. Jag kommer inte att sakna min mage, men absolut rörelsen inifrån! 


23 dagar kvar till BF :) 

            

Presentation


Hejsan! Jag heter Suphattra Awwad Awwad och bor i Kiruna. Här på min blogg kan ni framförallt följa min vardag som nybliven förälder...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards